New York I Love You

Sincer, vazand titlul filmului, am crezut ca este ceva de gragoste, un film cliseic ca multe altele de acest gen. Aparentele m-au inselat si filmul chiar e bun. Inca n-am reusit sa-l vad pe tot acum cand scriu articolul acesta, dar nu o sa-mi schimb parerea. Este probabil prima data cand ma face un film sa vreau sa vad orasul respectiv. E frumoasa viata in New York, dupa cu este prezentata aici.

Mai jos am gasit o scena care mi s-a parut cea mai tare din tot filmul, unde Ethan Hawke e genial. Din cate am obserbat o mare parte a scenei este filmata fara intrerupere, ceea ce denota talentul actorului.



Clipul are si o morala din cate mi-am dat eu seama, si nu se refera neaparat la fete, ci in general la viata: cateodata, lucrurile sunt mai simple decat par !

0 comments:

Trimiteți un comentariu


Gazduire Gratis in primele 3 luni