Circul Orlando - Buzau 2010

Recent cand am fost la Buzau, a venit circul in oras. Si, cum n-am avut ocazia pana acum sa merg la circ, am luat-o pe Raluca de mana si hai la Dragaica (unde era amplasat circul). Ne-am dus cu gandul de a lua bilet pentru spectacolul ce ar fi inceput seara. Dar cand am ajuns acolo era pauza de la mijlocul primul spectacol asa ca am putut sa intram nebagati in seama de nimeni si gratis (posibil sa fi fost gratis de la inceput si sa nu fi stiut noi, in fine).

La inceput a fost plictisitor, cu chestii de copii: baloane de sapun, animale si clovni. Ne plictisisem deja si voiam sa plecam cand a intrat prezentatorul si a anuntat "un moment special al show-ului", ceea ce ne-a facut putin curiosi si am decis sa mai ramanem 5 minute.

Pana la urma am ramas vreo 15 minute, pana la final pentru ca ceea ce a urmat a fost senzational. A intrat in scena directorul circului, care a fost prezentat drept Orlando, cel mai tanar director de circ din Europa si printre cei mai talentati in acelasi timp. Am cam stambat din nas crezand ca e doar de reclama. Dar s-a dovedit ca tipul chiar se pricepe. Numerele de echilibristica m-au lasat masca, Orlando chiar stie ce face. Recunosc ca speram sa pice la un moment dat, stiind ca filmez, dar nu a fost cazul, el descurcandu-se foarte bine in niste numere foarte dificile.

Gata cu vorba, va las cu clipul filmat atunci. iPhone-ul nu filmeaza foarte bine in conditii de intuneric, deci calitatea cam lasa de dorit. Se vede esentialul totusi. Cu ocazia asta am mai realizat o premiere, pentru mine: primul clip uploadat pe iutub direct de pe telefon, unul din avantajele netului mobil nelimitat.

0 comments:

Trimiteți un comentariu


Gazduire Gratis in primele 3 luni