Linkin Park - Catalyst

Prima mea caseta audio originala a fost Reanimation, nu ca as fi vreun rocker (imi place muzica neagra), dar LP ruleaza. Noul album, chiar daca este contestat de fanii vechi, dar a adus trupei multi fani noi datorita stilului nu-metal pe care il abordeaza.

Am gasit in versurile melodiei "When they come for me" ceea ce cred eu ca este o explicatie a noului stil:

"'Cause once you got a theory of how the thing works
Everybody wants the next thing to be just like the first
...try to catch up motherfucker"

Astazi este lansarea oficiala a albumului, sper sa-l gasesc cat mai repede. Il am in calculator, luat dupa torente ca tot omu, dar am un principiu si anume "daca iti place du-te si cumpara-l".

Pana una-alta va las cu primul single ce se bucura de un clip marca inregistrata, la piesa Catalyst:


1 comments:

Anonim spunea...

Si eu ma numaram printre cei care ziceau ca nu mai sunt ce erau...initial mi s-a parut putin comercial, dar schimbarea se simtea inca de la new divide...

Oricum suna bine...

Trimiteți un comentariu


Gazduire Gratis in primele 3 luni