Test De Inteligenta

Numai 1% dintre romani au raspuns corect la toate cele 13 intrebari de cultura generala selectate in chestionarul din ziarul Gandul (vezi urmatorul post). Nu intru in acest grup select deoarece am stiut sa raspund corect numai la 11 intrebari din 13. Intrebarile au fost urmatoarele (trebuie sa raspundeti numai cu Adevarat sau Fals):

1) Antibioticele distrug atât viruşii, cât şi bacteriile?
2) Genele tatălui sunt cele care determină dacă copilul va fi o fată sau un băiat?
3) Laserele funcţionează prin concentrarea undelor sonore?
4) Toată radioactivitatea provine din activităţi umane?
5) Laptele radioactiv devine sigur pentru consum prin fierberea sa?
6) Primele fiinţe umane au trăit în aceeaşi perioadă cu dinozaurii?
7) Electronii sunt mai mici decât atomii?
8) Fiinţele umane, aşa cum le ştim noi azi, au evoluat din specii străvechi de animale ?
9) Pământului îi trebuie o lună să înconjoare Soarele?
10) Soarele se învârte în jurul Pământului?
11) Centrul Pământului este foarte fierbinte?
12) Continentele pe care trăim se mişcă de milioane de ani şi vor continua să se mişte şi în viitor
13) Oxigenul pe care îl respirăm provine de la plante?

Cititi raspunsurile de mai jos doar dupa ce v-ati notat raspunsurile pe o foaie:








































Raspunsurile corecte sunt:
1F;2A;3F;4F;5F;6F;7A;8A;9F;10F;11A;12A;13A.

Eu nu am stiut ca genele tatălui sunt cele care determină dacă copilul va fi o fată sau un băiat si ca oxigenul pe care îl respirăm provine de la plante (stiam ca plantele ne dau oxigen, dar nu am stiut ca TOT oxigenul vine de la plante - da, stiu, suna stupid acum dupa ce m-am gandit putin, insa am scuza ca am facut testul repede, in circa 30 de secunde).

Voi ce rezultate ati obtinut? Cine se incadreaza in cei 1%?nerd

0 comments:

Trimiteți un comentariu


Gazduire Gratis in primele 3 luni