Sotul Programator

Fiind un blog de divertisment, m-am gandit sa deschid si o rubrica cu bancuri pe Linkul Zilei. Alegerea bancurilor va fi subiectiva, deci mie sigur imi vor placea sengihnampakgigi.

Cam asa se intampla intr-o familie in care sotul lucreaza in domeniul IT:

Ea: Ai facut cumparaturile?
El: Bad command or filename.
Ea: Dar te-am rugat de dimineata.
El: Syntax Error. Abort?
Ea: Nici macar noul televizor?
El: Variable not found.
Ea: Bine, da-mi cartea de credit, merg eu la cumparaturi!
El: Sharing Violation. Access denied!
Ea: Tu vorbesti serios, glumesti sau incerci sa ma enervezi?
El: Too many parameters...
Ea: Cum de m-am maritat eu tocmai cu tine?
El: Data type mismatch.
Ea: Dar salariul cand il iei?
El: File in use. Try later.
Ea: Ma faci sa ma intreb... ce insemn eu pentru tine?
El: Unknown Virus

0 comments:

Trimiteți un comentariu


Gazduire Gratis in primele 3 luni