La Multi Ani "Linkul Zilei"


Astazi blogul implineste un an de la primul articol. Asa ca m-am gandit sa fac un mic rezumat a ceea ce s-a intamplat pana acum. Din widgetul hitstats din partea stanga reiese ca in acest an am avut 818 posturi, peste 122.300 de vizitatori unici care impreuna au vizualizat peste 143.000 de pagini de pe blog (e adevarat, multi au venit din refferals). Asta se traduce intr-o medie de aproximativ 343 vizitatori unici pe zi. Este adevarat ca vizitele nu sunt distribuite uniform, astfel incat au fost unele zile cu peste 4000 de vizitatori, dar au fost si unele zile cu 10-20 de vizitatori (in perioada de inceput mai ales). Pentru mine statisticile acestea sunt multumitoare pentru primul an, sper la mai mare de acum incolo.

In zilele ce urmeaza, probabil dupa ce o sa termin cu licenta, o sa fac si un upgrade al temei, deoarece am sesizat si am primit observatii ca in unele browsere are designul modificat. Tema o sa ramana aceiasi, dar cu cateva ajustari vizuale care o s-o faca sa arate mai bine.

Tin sa multumesc pe aceasta cale si celor care ma viziteaza, sper ca am reusit sa aduc din cand in cand cate un zambet pentru fiecare.

4 comments:

Wavey spunea...

ai reusit mah !
la multi ani ;) !

bLinky spunea...

da, stii cum e, primul an e mai greu :D . mersi :*

Alina C. spunea...

La Multi Ani, felicitari pentru ce ai facut pana acum sii.. la cat mau multa imaginatie!!!

bLinky spunea...

Mutumesc de urari Alina!

Trimiteți un comentariu


Gazduire Gratis in primele 3 luni