Nas & Damian Marley - Distant Relatives


Mai intai o scurta introducere pentru cei care nu stiu cine sunt cei doi. O sa incep cu Damian Marley, fiul cel mic al mult mai celebrului Bob Marley. Nascut in Jamaica, el reprezinta cu succes cultura Rastafari. In cele 4 albume scoase pana acum a abordat stiluri asemanatoare: reggae fusion, hip hop sau dub.

Despre Nas o sa spun mai putine, pentru ca este mai cunoscut, un rapper consacrat din 1994. Este unul din cei mai buni liricisti de pe "east-coast".

Albumul de fata, Distant Relatives este o colaborare de succes dintre cei doi ce a fost lansat pe 18 mai 2010. Titlul face referire la faptul ca ambii artisti au stramosi africani. De altfel, despre Africa este vorba in tot albumul, mesajul principal fiind acela ca toti suntem rude, indiferent de culoarea pielii sau continentul de care apartinem.

De ce am ales sa fac un review acestui album? Simplu: e foarte tare, frate. Daca apreciezi stilul raggae si/sau hip-hop sigur o sa-ti placa. L-am downloadat de ceva vreme in calculator, dar nu am avut timp/curiozitate pana saptamana aceasta cand m-am decis sa-l ascult, cu gandul ca daca baga Nas pe el sigur este bun. In schimb am ramas impresionat de Damian Marley. Jamaicanul canta refrenurile, in timp ce Nas baga rep in strofe.

Singurul clip care a aparut pana acum de pe acest album este pentru melodia "As We Enter" :


Alta piesa care imi place foarte mult este si Tribes At War:


Nu l-am vazut la vanzare pe undeva prin Romania, dar puteti face download Distant Relatives (full album) de aici.

0 comments:

Trimiteți un comentariu


Gazduire Gratis in primele 3 luni